Tuesday, November 10, 2009

Gelagat hana...

kelmarin, aku tgh duduk2 kat depan tv. sakinah pun sama. layan drama. suami keje malam. tetiba dgr suara hana. aku pun buat donno je la. aku ingat dia dlm bilik tido, main toys. tp selalunya kalu dlm bilik 2, dia akan kuar masuk. heran plak... aku pun bangun n g bilik tido 2. tgk2 x de. makin cuak aku.. tetiba terpandang kat dapur. umah aku ni nak masuk dapur ada pagar. pagar 2 leh x kunci plak. ni sure kes sakinah g toilet x ttp balik. aduhai... rupanya hana dalam bilik air, tgh main air. sabar je la aku... nak marah pun ya, nak gelak pun ada. x pasal2 kena mandikan dia malam 2. MORAL OF THE STORY, pastikan pagar sentiasa ditutup. jom layan gambar dia...


dah buat salah, senyum je...


sambil main air, mulut bising je...


basuh kaki dulu...


lepas 2 baru basuh kerusi... hehehheh


muka x de perasaan, sabar je la...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails