Friday, November 13, 2009

Kursus KIK di Bukit Tinggi

Kursus ni diadakan pada bulan hujung bulan 7. First time aku dtg sini. Tp bkn dgn family, dgn kawan2 je. Kalu x, kursus buat kt cherating tp diubah ke bukit tinggi plak. Apa pun best gak dtg sini. Tempat ok mcm g luar negeri. Ada gak pengantin dtg ke situ utk ambil gambar. Makan pn sdp terutama mkn pg. Byk benda yg baru aku belajar. Tp yg x bestnya, nk beli brg kt sini mahal giler. Berganda2 harganya. Bygkan aku beli aiskrim cornetto, kt sini leh dpt dlm RM2 lbh, tp kt sana RM5. Uish! Itu le pertama & terakhir aku mkn. Nasib ms 2 org belanja. Kesian kakak 2. Aku x beli apa pn ms kt situ. Ari ahad ptg, aku blk ke umh. Sian tgk anak2. Mcm lama sgt aku pergi.


Pemandangan dr atas bangunan...


hai...


hasil kreativiti za...


menadah air...


pemandangan waktu malam...





lawa kan jam ni...


posing x ingat...


me & za...


di tepi tangga, berlatar belakangkan 2 ekor itik putih


me & kak bed...


taman bunga..


pemandangan dari hadapan...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails