Wednesday, January 18, 2012

Penat nya...tp rindu nya kat haris...

Hari ni aku rasa penat sgt... semalam terpaksa aku ambik EL sbb haris demam panas. fobia ms dia kena sawan tu msh terbayang2 dlm pemikiran aku. nauzubillah... jgn le haris jadi lagi. x sanggup aku tgk ms tu.

kalu difikir2kan... hanya kerana perut dia kembung, terus demam dan sawan. mcm jgk demam kali ni. hari isnin malam dia demam. kebetulan aku ot cyber ms tu. mulanya suami aku kata dia nangis nak keluar rumah. pastu tetiba kembung.. mgkn sbb terlampau lama sgt kut nangis. x lama lps tu dia demam plak. aku balik je pkl 10.00 mlm, aku jaga dia, lap badan dia, sampaikan bagi dia berendam dlm besen. still panas jgk.

pagi smlm aku nekad terus g klinik. seperti biasa doktor bagi ubat n kena makan 4 jam sekali. selang sejam, aku check suhu. sampaila subuh td, baru dia nampak ok skit. hari ni aku g keje sbb kebetulan suami cuti. so dia kena take over jaga haris. ntah cmna la peel dia ngan babanya. sabar ye sayang... ptg nnti, ayang balik, ayg plak jaga haris.

kekdg aku fikir, biar le aku sakit dr anak2 sakit. sekurang2 nya aku kuat melawan penyakit tu dari diorg ni. kakak dia pun bersungut smlm... bila la haris nak sihat? aku pun tanya... napa cakap camtu? rupanya sebab dia nak main2 ngan haris. ingatkan apa la kakak.

nak keje pun x de mood. rindu sgt ngan haris....tgk gambar je la sementara nak tunggu petang kang..





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails